الأربعاء، 5 مارس 2008

كنا ثلاثة ..........أصبحنا أثنين









بعتذر عن التدوين وعدم أهتمامى بالمدونه

بس غصب عنى مليش نفس اكتب أو أ


عمل اى حاجة

من يومين جت مها اخ أنتمتى اللى توفاها الله وقلت أخرجها يمكن نخرج من الحالة اللى احنا فيها وفعلا جت وروحنا سيتى ستارز واحنا فى الطريق قعدنا نضحك كنا معانا صديقى بس قعدت انا ومها نحكى عن أيامنا أنا وهى ومى وأزاى كنا بنفرح مع بعض وزكريتنا سفرنا والمواقف المضحكة وطول الطريق مشاعرنا متقطعة بين شعورين زكريتنا الجميلة وموت مى

تصوروا لغاية دلوقتى انا مش مصدقة ولا مها ودار الحوار الاتى

سيكو : فاكره سفر اسكندرية ورحلى الجامعة

مها : أةةةةةةةةةةة

سيكو : هى بجد مى ماتت

مها : انا مش مصدقة

سيكو : ولا انا اختك خانتنى

مها : أزاى

سيكو : ماتت من غيرى احنا كنا متفقين نموت سواء

مها : ياريت

المهم خفت تقلب بغم وقعدنا نغنى وفجاه لقينا نفسنا بنهدى مى أغنبة خايف مووووت

وكان روحى بتنسحب منى والدنيا ليه ليه وقفت خلاص بيا

ضاعت خلاص اللى عشانها بغنى

سابتنى ليه ليه ودموعى فى عنيه راحت وسابت قلبى خايف موووووووووووووووووووووت

وسابتنى عايش كل ثانية بموت

تمثال ملامح فاضى من جوة مجروح وبصرخ بس من غير صوت

وكان شى جوايا مات فيا

مبقاش فى حاجة طمع حواليا

انا عاوزة اعرف بس هعيش ازاى انا كنت عايش ليها مش لية

قلبى عليها تعب وجاب اخرة

لاقتنى تايهة جوه بحر عذاب

جوايا نار متبنش من بره وبدرى فيها لحد قلبى ما داب

راحت وسابت قلبى خايف موووووووووووووت

وحشــــــــتينى يا مـــــــــــــــــى

نفســـــــى أحضنك

هناك 6 تعليقات:

mohamed يقول...

سيكو

مهما عشرنا وحبينا


لازم نفارق

لكن الحب يظل فى القلوب الصادقة


ربما يزيد



لكن الدنيا تخطف البعض


والقليل من يبقى عل عهد الوقاء



مع حبى لكى وتحياتى


عبقرينو(محمد)

HeBa يقول...

سيكو

مي وذكرياتك معاها هتفضل جواكي

أدعي لها بالرحمة

وحاولي بجد أنتي وأختها تخرجوا من الحالة دي

أنا عارفة إن الفراق صعب

بس هي الحياة كده

وربنا يرحمها ويجعل مثواها الجنة

Empress appy يقول...

علشان خاطر ربنا اطلعى من اللى انتى فيه مهما ان كان صعب لازم تبقى اقوى من كده بجد
نفسى الاقيكى فى البلوج تانى وبنضحك من قلبنا

NAMELESS يقول...

سايكو :
انا بصراحة مش عارف اقولك ايه لانى مقدر موقفك تماما لانى مريت بيه من قبل
ولكن ضعى امام عينيك دائماً حقيقة واحدة
وهى ان الفراق لابد منه
هية الاول انتى الاول مش هتفرق بالنسبة للفراق
لازم الكل يفارق بعضه
حااااااااسس بيكى و الله حااااااسس بداخلك شكله ايه
غنى يا سايكو
غنى معى الان .. غنى للسنوات
غنى للضحك .. غنى للدموع
غنى معى الان .. فقط لليوم
ربما نزيح قليلاً من حزننا

عبدالرحمن فارس يقول...

هذا هو القدر

يجب ان نتقبله بحلوه ومره

اكثري لها من الدعاء وقتها فقط ستشعرين انها بجوارك دائما

دمتي بخير

محبتي

غير معرف يقول...

7abebty saico:
ana 3arfa en el fora2 sa3b o ana bgad 3ayat lama 2areet el post beta3ha o lama 3erfet enaha 2etwafet elly ra7met ellah rabena yesabarek o ye3enek walahy el mot sa3b bas en el mawt 3alayna 7a2
shedy 7elek ya gamiela o 2alby ma3akay o yareet te3tebreny 2'o7t o sa7bah leky
ena lelah o ena elayh rage33on
el salam 3alaykom o ra7met allah o barakatoh