الثلاثاء، 25 ديسمبر 2007

حبيبى عمو عبقرينو

انا عارفه انك تعبت فى وسطينا وفعلا الخلافات كترت فى الفترة الاخيرة وهو طلب هدنه وفترة كل واحد يستريح من التانى .......كل ده كويس وكل واحد حر ومحدش يقدر يضغط على التانى ......
المهم يا عمو انا بكتب لحضرتك المره دى انا عارفه انك نفسك انى احقق الطلب بالغاء المدونه اللى تم التنازل عنه من جهته ونزل لمرحله حدف كل ما يخصه عليها .....
عمو حبيبى صعب جدا الطلب ده المدونه بالنسبه ليا مرايا بشوف فيها اولا وحاجه بفضفض فيها عن كل حاجه من غير تحفظ او حذف وان كنت بفكر فى الموضوع جديا فيه لعدم حدوث خسارة او مشاكل تتفاقم او ان حد يتصور انى مجرد ده عند منى مش اكتر ومهما اقول مش هيستوعب مدى اهميتها عندى انا بعت الباص ورد ليكوا انتوا حرين فيها بس المدونه بالنسبه ليا مش مجرد لعبه بلعب فيها لا دى حاجه بفرغ طاقه فيها .
لكن متجيش بكل بساطه وتقولوا احذفى منها اللى يخصه صعب امسك مقص واقصص فيها لسبب بسيط جدا المدونه دى كل كلمه وكل حرف فيها يمثل ذكرى او حدث حتى وقت كتابتها .
المدونه بالنسبه ليا طفل كبر على ايدى ادخل واكتب زى ما ام بتاكل طفل تلبسوا هدوم جديده تلعب معاه كل ده صعب يجد

بس اوعدك هحاول بس فرصه افكر لانى لو نفذت كده على طول خايفه ارضيكوا واكره نفسى بجد لانى مش هقدر اكرهكم خايفه بجد على العلاقه ما بينا وبنفس الوقت انا متمسكه بحقى فى الكتابه فى موضوع انا اختاره مدام مش بيعدى الحدود ومش بيجرح حد مجرد يوميات مش اكتر .

حبيبى عمو ادينى فرصه افكر انت غالى جدا عندى لكن انا كمان فؤجت ان المدونه كبيره مواضعها كتير وكلها هتحتاج تتظبط لانها بكل بساطه زى ما المدون المعلق عندى بدور فى فلك واحد .

ليست هناك تعليقات: